pexels.com nuotr.

Iki metų pabaigos į Centrinį Klaipėdos terminalą, kuris šiandien teikia paslaugas Danijos laivybos bendrovės “DFDS Seaways” keltams, plaukiojantiems maršrutu Klaipėda-Karlshamnas, iš pietinės uosto dalies gali būti perkeltos ir kitos keltų linijos ir tada Centrinį Klaipėdos terminalo pajėgumai bus panaudojami 80 proc., antradienį rašo “Lietuvos rytas”.

“Jau šiandien galiu aiškiai pasakyti, kad linijas perkėlus į Centrinį Klaipėdos terminalą ir išplėtojus krovą Tarptautinės jūrų perkėlos teritorijoje pajamingumas išaugs apie 6 kartus. Tokio rezultato galėtų pavydėti bet kuri pasaulio bendrovė”, – interviu dienraščiui teigė Klaipėdos valstybinis jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Pasak jo, atlikus Klaipėdos jūrų uosto ekonominę ir socialinę naudą valstybei, paaiškėjo, kad visos su Klaipėdos valstybinis jūrų uosto veikla susijusios įmonės 2013 metais į savivaldybių ir valstybės biudžetus sumokėjo beveik 593, 2 mln. eurų – 9,26 proc. visų Lietuvoje sumokėtų mokesčių,

“Iš Klaipėdos valstybinis jūrų uosto direkcijos biudžeto į uosto statybas, įrenginius, techniką investuotas euras viešajam sektoriui davė 3,65 euro pajamų. Po trejų metų ir trijų mėnesių lėšos atsipirko”, – teigė A.Vaitkus.

Klaipėdos jūrų uoste per pusmetį perkrauta 18,85 mln. tonų krovinių. Pasak A.Vaitkaus, tai yra geriausias visų laikų pusmečio uosto rezultatas:”Jeigu tokie tempai išliks, iki metų pabaigos bus perkrautas rekordinis krovinių kiekis – 37 mln. tonų”.

Birželį Klaipėdos valstybinis jūrų uosto direkcijos pajamos siekė 4,136 mln. eurų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: