Reklamos rinkos dalyviai, kalbėdami apie šiuos metus, dabar jau lengviau atsikvepia – po pirmojo pusmečio sąstingio klientai kiek plačiau atveria pinigines reklamai, rašo “Verslo žinios”.
“Nepaisant to, kad BVP kyla ir vartotojų pasitikėjimo indeksas išbrido iš krizės žemumų. Antras ketvirtis – taip pat be didelio optimizmo”, – sakė žiniasklaidos planavimo agentūros “Inspired UM” vadovas Vasaris Oržekauskas
Tačiau antras šių metų pusmetis, anot jo, turėtų būti geresnis už pirmąjį, nes vartojimas didėja, o tada daugėja ir reklamos.
Didžiausios reklamos planavimo bendrovės “Omnicom Media Group” generalinė direktorė Ramunė Malinauskienė teigia, kad pirmąjį 2013 metų ketvirtį finansiniai rodikliai krito 20 proc., palyginti su 2012 metų tuo pat periodu, klientai mažino biudžetus, tačiau dabar bendrovė jau pasivijo šių metų plano rodiklius.