© Rasos Pupelytės nuotr. / fb.com/RasaPupelytePhotography

Sudėtinga įvardinti muzikinę grupę, ar atlikėją galinčius varžytis garso, vaizdo ir šviesų spektakliu su Didižiosios Britanijos roko dievais „Muse“. Koncertų didžiausiose arenose bei lauko festivalių metu milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinti grupė stebina milžiniškais ekranais, vaizdo projekcijomis ir, žinoma, kokybišku garsu.

Birželio 17-tos dienos vakarą būriai roko gerbėjų susirinko Kauno ,,Žalgirio“ arenoje išgirsti ir pamatyti pirmą kartą Lietuvoje viešinčių muzikantų. Didelis džiaugsmas, kuomet pasaulinio ryžkumo dangaus kūnai aplanko Kauną savo šlovės zenite, o ne seniai užgesusių asteroidų pavidalu, kaip, neslėpkim, visgi dažnokai nutinka.

Pasaulinis „Muse“ turas technišku pavadinimu ,,Drones“ ( ,,Dronai“) išsiskiria tuo, jog „360 laipsnių“ besisukanti scena sukonstruota ne arenos priekyje, o pačiame viduryje. Tai leidžia bet kuriame arenos taške esantiems žiūrovams sąlyginai vienodai mėgautis reginiu ir nesijausti nuskriaustiems, nesvarbu kiek jie paklojo už bilietą į renginį.

Koncertą apšildyti parinkti alternatyvųjį roką grojantys londoniečiai „My Vitriol“ nesusilauks pagyrimo, nes publika pasitiko juos pakankamai vangiai ir, gali būti, ne visai be pagrindo. Apskritai, žymiai geresnė praktika leisti apšildyti pasaulines žvaigždes vietiniams atlikėjams. Taip parodoma pagarba šaliai, bei sudaroma galimybė smulkesnio baseino žuvims pajausti tikro muzikinio vandenyno skonį. Na, bet mega žvaigždes kuruojančios muzikinės kompanijos, ko gero, turi savų sumetimų ką vertą išstumti į prožektorių šviesą, ir tai suprantama.

Tarp apšaldančių atlikėjų ir „Muse“ pasirodymo buvo pakankamo ilgumo pertrauka, tad pasinaudojau galimybe pasivaikščioti arenos koridoriais ir pasižvalgyti į susirinkusią publiką. Skirtingai nuo daugelio koncertų susirinkusiųjų amžius griežtai įsispraudė į 20 – 35 metų ribą. Visiškai nesimatė vyresnių roko gerbėjų, kurie dėl kažkokių keistų sumetimų ko gero šiuos roko gigantus priskyrė jaunimo gretoms. Liūdna, bet visai nepastebėjau tikrų „Muse“ atributika ekipiruotų fanų, išskyrus dvi merginas, kurių viena, kaip supratau, buvo laimėjusi išskirtinį susitikimą su grupės nariais.  Iš žinomų lietuviškų veidų užmačiau tik vieną praeityje muzikos pasaulyje garsų šiaulietį ir Gintarą Steponavičių, kas rodo, jog liberalų gretose bent jau yra su geru skoniu nesusipykusių žmonių.

Devintą valandą pilnutėje salėje pasigirdo pranešimas raginantis išjungti fotoaparatų blykstes. Organizatoriai leido filmuoti bei fotografuoti viso koncerto metu. Užgesus šviesoms pasigirdo koncertinis intro, savo stilistika lengvai primenantis mišias. Ir tada prasidėjo…

Pirmiausiai užpjovė gitaros, ėmė suktis scena, vangoka publika pabudo iš grožio miego, supratusi, jog pagaliau atėjo laikas šėlti. Roko stebukladariai išleido iš butelio tornadą, lyginant su kuriuo audra šėlusi tą naktį už arenos ribų atrodė lyg lengvas brizas.

„Muse“ suteikė daugiau nei galėjai tikėtis. Pradedant scena, vizualizacija, halogramomis, lengvai ore sklendusiu milžinišku dirižabliu, baigiant garsu ir šviesomis. Lėlininko rankos vaizdo projekcijų pagalba tampančios atlikėjus už virvučių atrodė neįtikėtinai puikiai. O užgrojus hitą „Supermassive Black Hole“ arena tiesiog sprogo. Šis koncertas neabejotinai tapo vienu ryškiausių reginių ,,Žalgirio“ arenos istorijoje.

MUSE (5)

MUSE (6)

MUSE (7)

MUSE (8)

MUSE (9)

MUSE (10)

MUSE (11)

MUSE (12)

MUSE (14)

MUSE (15)

© Rasos Pupelytės nuotr. / fb.com/RasaPupelytePhotography

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: