(c) KaunoŽinios.lt archyvo nuotr.

Prieš mažiau nei mėnesį laiko, VDU filosofijos studentai paskelbė, jog susilažino su universiteto rektoriumi dėl filosofijos skaityklos steigimo. Jie išsikėlė tikslą, surinkti filosofijos knygoms 10.000 litų, paskelbdami, kad suras 100 žmonių galinčių paaukoti po 100 litų. Taip gimė ir visos akcijos šūkis, bei pavadinimas: 100×100.

Šiandien 10.000 litų riba buvo peržengta. Filosofijos studentai įrodė, kad gali ne tik ieškoti atsakymų į gyvenimo prasmės klausimus, bet ir puikiai suorganizuoti žaibišką partizaninio marketingo akciją. Šiandien jie jau turi 220 paaukotų knygų, 10000 litų naujoms įsigyti ir rektoriaus įsipareigojimą atidaryti skaityklą.

Įspūdžiais su Kauno žiniomis dalijosi vienas iš akcijos organizatorių Viktoras Bachmetjevas.

-Tikslas pasiektas su kaupu, surinkta ne tik startinė suma, bet ir itin didelis kiekis puikios literatūros, kokios organizatorių nuotaikos?

-Nuotaikos tikrai puikios. Esame labai maloniai nustebinti. Visų pirma, to, kaip greitai pavyko surinkti reikiamą sumą. Bet turbūt dar labiau tų begalės pozityvių reakcijų ir entuziazmo, kurio susilaukėme.

-Ar visa tai galėjo nutikti kitame Lietuvos universitete?

-Sunku atsakyti. Norisi tikėti, kad taip.

-Ar jau kalbėjote apie lažybų rezultatus su rektoriumi Lydeka?

-Tik surinkę reikiamą sumą, išsiuntėme laišką rektoriui, “fiksuodami” rezultatą. Dabar laukia daug sunkaus nematomo darbo – reikia nupirkti knygų už suaukotą sumą, paruošti patalpas, sukatalogizuoti knygas. Tikimės per mėnesį-pusantro susiruošti ir visus savo senus ir naujai atrastu bičiulius pakviesti į skaityklos atidarymą.

-Žaibiškai pritaikėte pamatinius partizaninio marketingo principus, sužavėjote žiniasklaidą ir pasiekėte neįtikėtinai greito rezultato, ar visa tai tikrai padarė klausimus apie gyvenimo prasmę sau uždavinėjantys filosofai, o gal jūsų komandoje yra ir profesionalių marketingo specialistų?

Aš pats esu šiek tiek dirbęs reklamos agentūroje, tačiau vadinti savęs profesionaliu marketingo specialistu neapsiverčia liežuvis. Kiti iniciatyvinės grupės nariai yra du trečiakursiai filosofijos bakalaurantai ir antrakursė filosofijos magistrantė. Su marketingu ar reklama jie neturi nieko bendra.

-Ar nesigailite, kad susitarta suma tik 10.000, turbūt būtų pavykę surinkti ir daugiau?

Ne, nesigailime. Manau, kad visi supranta, jog suma yra simbolinė – tai mūsų “įnašas”, “įrodymas”, kiek stipriai mes norime turėti savo skaityklą. O jeigu reikės dar pinigų – sugalvosime dar ką nors įdomaus. Juk patiko?

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: