Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva” naujausio tyrimo duomenimis, ekologišką produkciją perka ir vartoja 42 proc. Lietuvoje gyvenančių šeimų. Šią tendenciją atspindi ir pirmąjį šių metų pusmetį RIMI prekybos centruose užfiksuotas iki 17 proc. ekologiškų produktų pardavimų augimas.

Dažniausiai ekologiškus produktus perka 30-49 m. amžiaus žmonės, gaunantys didesnes pajamas, gyvenantys didžiuosiuose šalies miestuose ir turintys aukštąjį išsilavinimą. Tyrimo duomenimis, kelis kartus per savaitę ekologiškus produktus perka 10 proc., o bent kartą per savaitę – ketvirtadalis šeimų Lietuvoje (24 proc.).

Pasak bendros Lietuvos ir Didžiosios Britanijos rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų bendrovės „Baltijos tyrimai” sociologo Romo Mačiūno, 71 proc. perkančiųjų ekologiškus produktus renkasi juos visai šeimai, o tai rodo smarkiai išaugusią ekologiškų produktų pasiūlą ir vis didėjantį lietuvių susidomėjimą šios kategorijos prekėmis.

Tyrimo duomenys rodo, jog ekologiškos produkcijos vartotojų krepšelyje dažniausiai randami pieno (54 proc.) ir duonos (42 proc.) gaminiai. Ši tendencija pirmąjį šių metų pusmetį, pasak „Rimi Lietuva” marketingo ir viešųjų ryšių vadovo Roberto Liudvinavičius, taip pat jaučiama ir RIMI prekybos centruose.

„Siekdami savo pirkėjams suteikti daugiau patogumo, iki šių metų pabaigos planuojame dar labiau plėsti šios prekių kategorijos asortimentą ir pasiūlyti dar daugiau ekologiškų kūno priežiūros priemonių, gėrimų ir kitų maisto produktų rūšių”, – sako jis.

R. Liudvinavičius teigia, jog „Rimi Lietuva” ypač daug dėmesio skiria savo parduodamai ekologiškai produkcijai ne tik dėl kylančių pardavimų, bet taip pat ir dėl sparčiai augančio šių produktų pirkėjų skaičiaus. Šią tendenciją patvirtina ir atlikto tyrimo rezultatai, kurie rodo, jog kas antra ekologiškus produktus perkanti šeima (51 proc.) juos perka prekybos centruose, ketvirtadalis (25 proc.) – turguose, 9 proc. perka specializuotose parduotuvėse ir tik 0,4 proc. internetu.

Sociologo R. Mačiūno teigimu, vis dar augantį ekologiškų produktų populiarumą rodo ir apklaustų pirkėjų požiūris į šios produkcijos kainas. Šio tyrimo duomenimis, 43 proc. ekologiškus produktus perkančių šeimų yra pasiryžę už juos mokėti daugiau nei už neekologiškus.

Š. m. rugpjūčio 27 d. – rugsėjo 5 d. tyrimų bendrovės „Baltijos tyrimai” atlikto „Rimi Lietuva” inicijuoto ekologiškų produktų vartojimo tyrimo metu buvo apklausta 1007 Lietuvos gyventojų, nuo 15 iki 74 m. amžiaus.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: