Organizatorių archyvo nuotr.

Nesvarbu, maža ar didelė įmonė, kiekviena iš jų kasmet marketingui skiria didelę biudžeto dalį: tai reklama socialiniuose tinkluose, reklaminiuose stenduose ar televizijoje. Pastebima, kad yra dar vienas metodas, kurį įmonės išnaudoja ne visuomet – tai reprezentacinės priemonės (reklaminiai saldainiai, rašikliai, puodeliai, aprangos detalės ir daugybė kitų). Galima išleisti tūkstančius eurų reklamai, tačiau nesulaukti jokio atsako. Bet galima išleisti kur kas mažiau ir pasiekti pastebimai daugiau potencialių pirkėjų. Kviečiame sužinoti, kaip ir kodėl versle veikia reprezentacinės priemonės.

Padidina prekių ženklo atpažįstamumą

Prekių ženklo atpažįstamumas reiškia, jog pirkėjai, pamatę įmonės logotipą ar pavadinimą, gali iškart pasakyti, kokius produktus ar paslaugas ši teikia ir parduoda. Pažiūrėkime į gerai žinomus pavyzdžius – tiek „Apple“, tiek „KFC“ įmonių logotipai puikiai pažįstami ir atpažįstami beveik visame pasaulyje, nes šios kompanijos net ir dabar nemenką dalį laiko, pinigų ir apskritai dėmesio skiria prekės ženklo atpažįstamumo stiprinimui.

Kaip teigia reprezentacinių dovanų ekspertai Logobalt.lt, šių priemonių paslaptis, nesvarbu, ar tai reklaminiai saldainiai, ar rašymo priemonės, paprasta – dėl jų prekių ženklas atmintyje įstringa ilgam laikui. Naujausių tyrimų duomenimis, 89 % žmonių, gavusių reprezentacinį produktą, prisimena taip besireklamuojančią įmonę net 2 metus.

Sunku patikėti? Įsivaizduokime: padovanojus pirkėjams rašiklį ar termo puodelį, šie daiktai kartu su jais bus automobilyje, biure ar namuose. Taigi tai tampa nuolatine reklama, kuri kassyk primena apie prekių ženklo egzistavimą. Kai pirkėjas keliaus kryptingai apsipirkti, jis visada prisimins būtent tą įmonę ar paslaugos teikėją ir teiks jam pirmenybę.

Marketingas už mažą kainą

Jeigu verslas mažas ir dar negeneruoja daug pelno, didelės marketingo reklamos socialiniuose tinkluose lieka tik svajone. Tokiems verslams reprezentacinės priemonės tampa puikia galimybe pristatyti save plačiai auditorijai. Reklaminiai saldainiai, rašikliai, termo puodeliai, įteikiami kontaktinių mugių ar paprasčiausių konkursų metu – pigu, greita ir efektyvu. Ne paslaptis, kad kuo daugiau priemonių perkama, tuo mažiau mokama dėl žemų masinės produkcijos kainų.

Aukščiau paminėtų tyrimų duomenimis, net 85 % žmonių, kurie gauna reprezentacines priemones dovanų, vėliau įsigyja prekių ženklo parduodamus produktus ar pasinaudoja paslaugomis.

Kasdienis matomumas

Kai reklamos rodomos socialinėse medijose, televizijoje, jos į potencialių pirkėjų akiratį patenka tik keletui sekundžių. Priešingai, prekių ženklą atstovaujančios reprezentacinės priemonės akių lygyje išbūna kur kas ilgiau. Pavyzdžiui, jeigu pasirenkama apranga, pastarąją, tikėtina, potencialūs pirkėjai nešios ne vienerius metus ir ne tik namuose – taip prekių ženklą pamatys ir aplinkiniai praeiviai. Reklaminiai saldainiai šalia reprezentacinio puodelio reklamuos reikiamą objektą biure, o USB atmintinė su logotipu kabės šalia raktų pakabukų.

Prisimenant tyrimų rezultatus, kiekvienas nešiojantis ar naudojantis reprezentacinį produktą žmogus tampa dvejus metus veikiančia, beveik nemokama reklama. Kodėl tuo nepasinaudojus?

Klientų lojalumas

Verslo sėkmė dažniausiai matuojama lojalių klientų skaičiumi – juk nepakanka, jog įmonę atpažintų, reikia, kad iš jos pirktų. Šiam svarbiam tikslui marketingo specialistai skiria daugiausiai laiko ir energijos. O juk viskas žymiai paprasčiau. Visa tai galima greitai ir efektyviai pasiekti reklaminėmis dovanėlėmis, skirtomis pirkėjams.

Visgi, prieš perkant puodelį ir ant jo klijuojant prekių ženklo logotipą, reikia suprasti, jog žmonės lojalūs produktams ir paslaugoms, kurie pasižymi aukšta kokybe. Dėl to svarbu pasirūpinti, kad reklaminiai saldainiai būtų supakuoti prabangiame, blizgiame ir dailiai sulankstytame popierėlyje. Jeigu dovanosite aukštos kokybės aksesuarus, su tokia pačia kokybe bus asocijuojamas ir prekių ženklas.

Pažvelkite į reklamą ir savo verslą originaliau ir žaismingiau. Ypač, jeigu esate šios srities naujokai. Tokiu būdu ne tik sutaupysite marketingui skiriamas didžiules sumas, bet ir pirkėjų atmintyje išliksite kur kas ilgiau.

Užsakymo Nr. KMC190115

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: