Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Valstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai” skuba panaudoti europinės paramos lėšas ir skelbia vieną po kito konkursą geležinkelio infrastruktūrai plėtoti.

“Verslo žinios” rašo, kad kai kurie konkursai dėl neva didelių siūlomų kainų stringa ir skelbiami iš naujo, tačiau rangovai problemų nedramatizuoja, nes įgyvendinant didelės vertės projektus panašiai elgiasi daugelis užsakovų.

“2007-2013 metais geležinkelio projektams yra numatyta 1,653 mlrd. litų Europos Sąjungos struktūrinės paramos. Šiuo metu jau pasirašyta 807 mln. litų vertės sutarčių dėl paramos, rangovai parinkti, darbai vyksta arba jau atlikti. Iki naujųjų metų planuojame pasirašyti dar 400 mln. litų vertės sutarčių, konkursai jau paskelbti, todėl metams baigiantis turėsime sutarčių dėl 1,218 mlrd. litų paramos lėšų. O kitąmet pasirašysime sutartis visai likusiai 430 mln. litų paramos daliai”, – sakė “Lietuvos geležinkelių” generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas.

Transporto investicijų direkcijos direktorius Alminas Mačiulis sakė, kad skaičiuojant ir transeuropinio transporto tinklo plėtros lėšas, geležinkelio sektoriui numatyta net 1,9 mlrd. litų paramos lėšų. Iš jų išmokėta jau per 500 mln. litų, panašios vertės projektai jau pradėti įgyvendinti – vyksta konkursai techniniams projektams rengti arba rangos darbams atlikti.

“Projektai didžiuliai, jie pradedami planuoti prieš 5-10 metų, o per tą laiką reikšmingai pasikeičia ir skaičiai, ir poreikiai, ir reikalavimai. Kiek tenka susidurti, stambių projektų užsakymai visada turi panašių niuansų. Paprastai užsakovas elgiasi priklausomai nuo to, kokie jo prioritetai: arba iš naujo skelbia konkursą, arba derasi ir ieško kompromiso”, – sakė “Kauno tiltų” valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: