Nuo ankstyvo šio pirmadienio ryto Parodos g. buvo atverta miesto viešajam transportui. Specialistų teigimu, tai sumažins eismo spūstis aplinkinėse miesto gatvėse.
„Jau atlikti visi požeminės dalies darbai, nutiesta kelio danga. Pagal pasirašytą gatvės rekonstrukcijos sutartį kelininkai Parodos gatvėje darbuosis iki kitų metų birželio, tačiau rangovas įpareigotas kaip įmanoma anksčiau atnaujinti viso transporto eismą šia miestui itin svarbia gatve”, – teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Pradėjus Parodos g. rekonstrukciją, pirmiausia buvo atnaujinta požeminių tinklų ir lietaus nuotekų sistema. Suplanuotus kelininkų darbus pristabdė po senąja asfalto danga aptiktas istorinis grindinys. Akmenis teko inventorizuoti ir išvežti į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą, kur saugomi ir A. Juozapavičiaus pr. rasti grindinio akmenys.
Asfaltuojant gatvę buvo sukloti 2 sluoksniai asfalto, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį asfaltbetonio sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje, kai bus įrengti visi šaligatviai. Išasfaltavus Parodos g. įkalnę, pradėtas tvirtinti viršutinės gatvės dalies pagrindas, perkeliami elektros kabeliai.
„Likę darbai taip pat reikalauja laiko. Gatvėje bus įrengti nauji apšvietimo ir troleibusų tinklo stulpai, bortai, paklotos šaligatvio plytelės. Bus įrengta nauja šviesoforinė sankryža Vydūno g. ir K. Petrausko g.”, – teigė A. Pakalniškis.
„Pagal techninį Parodos g. rekonstrukcijos projektą darbai suplanuoti iki kitų metų birželio, tačiau dedame visas pastangas, kad būtų kuo anksčiau atnaujintas viso transporto eismas. Patys kelininkai suinteresuoti dar šiemet baigti svarbiausius darbus, nes žiemą darbo sąlygos bus itin nepalankios. Tai, kad viešasis maršrutinis transportas jau gali važiuoti šia gatve, yra labai svarbu, nes sumažės spūstys kitose didžiosiose miesto gatvėse. Kelias artimiausias savaites stebėsime situaciją Parodos g. ir tuomet spręsime dėl lengvųjų automobilių eismo atnaujinimo”, – teigė miesto meras Andrius Kupčinskas.