Dž. G. Barysaitės nuotr. / prezidente.lt

Laukiama, jog šiemet politinei reklamai ir komunikacijai bus atseikėta gerokai daugiau nei per paskutinius prezidento rinkimus 2009 metais, rašo portalas vz.lt.

Planuojama, kad vienas kandidatas per šiuos prezidento rinkimus maksimaliai gali išleisti iki 2,6 mln. litų. Dar tiek pat kiekvienas kandidatas gali skirti ir Europos parlamento rinkimų kampanijai. Pastarieji rinkimai sutaps su galimu antruoju Lietuvos prezidento rinkimų turu.

Komunikacijos agentūra “VIP Communications” dirba su socialdemokratais ir jų iškeltu kandidatu Zigmantu Balčyčiu. Su šia partija sutartis yra pasirašiusi ir reklamos agentūra “Milk” bei žiniasklaidos planavimo bendrovė “Carat”.

Su liberalais susitarė Kristino Taukačiko vadovaujama viešųjų ryšių bendrove “Basanova”. Planų dirbti su politikais per šiuos rinkimus, teigiama rinkoje, turi ir žiniasklaidos planavimo agentūra “Via Media” (“Mindshare Baltics”), “Media House”, “Omnicom Media Group”, iš reklamos agentūrų – “New!”.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: