„Ryanair“ bazė ir toliau lieka Kaune, nepaisant to, kad ši pigių skrydžių aviakompanija perkelia Milano ir Barselonos kryptis iš Kauno oro uosto į Vilniaus oro uostą, o taip pat skraidys į Londoną, Dubliną ir Romą.
Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas neabejoja, kad „Ryanair“ bazė ir toliau liks Kaune. „Akivaizdu, kad šis „Ryanair“ žingsnis yra siekis nukonkuruoti Vilniaus oro uoste pradėjusią dirbti „Wizzair“ kompaniją. „Ryanair“ yra įsipareigojusi šiemet per Kauno oro uostą perskraidinti vieną milijoną keleivių.
Be to, pernai lapkritį Kauno miesto taryba patvirtino Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programos dalinio finansavimo programos sąmatą. Iš jos 1,5 mln. litų bus skirtos įvairioms priemonėms, kuriomis siekiama į miestą pritraukti daugiau turistų per Kauno oro uostą“, – pažymėjo meras A. Kupčinskas.
Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas taip pat teigė, kad „Ryanair“ nekeičia savo planų dėl Kauno oro uosto. „Ryanair“ planuoja Kauno oro uoste statyti antrąjį lėktuvų angarą, priimti daugiau inžinierių. Dėl šių planų jau kalbėtasi ir su Ūkio ministerija, planuojama gauti finansinės paramos specialistų, kurie dirbs angare, apmokymams“, – sakė A. Šliupas.
Anot jo, šių dviejų krypčių netekimą visiškai kompensuos kryptys į Alikantę (Ispanija) ir Graikijos Rodo ir Koso salas. Be to, Kauno oro uosto planuose yra ir skrydžiai Rytų kryptimi.
Iš 300 Europos oro uostų praėjusiais metais sparčiausiai augo Kauno oro uostas. 2010 m. Kauno oro uoste keleivių skaičius buvo didžiausias per pastaruosius penkerius metus, paskelbė oro transporto tendencijas analizuojantis tinklalapis „anna.aero“.
Pernai iš viso buvo aptarnauti 809 700 keleivių – 77 proc. daugiau nei 2009 m. Per metus oro uoste skrydžių skaičius padidėjo 45 proc. iki 8753, o krovinių skaičius – net 110 proc., iki 4449 tonų.
Tarybos sekretoriato informacija