Filmo "Mulan" kadras

Holivudo filmo „Mulan“, kurto pagal kinų liaudies baladę apie Mulan, premjera buvo viena iš laukiamiausių šį pavasarį. Tačiau užklupęs koronavirusas ir vėl sumaišė visas kortas, pirmoji filmo premjera buvo suplanuota kovo 9d. Tačiau, dėl karantino buvo nuolat nukeliama. Galiausiai antradienį Disnėjaus atstovai pranešė, kad filmo „Mulan“ premjera įvyks rugsėjo 4 dieną, o visi norintys pamatyti filmą galės tai padaryti „Disney +“ platformoje sumokėję papildomus 29,99 dolerius.

Niki Caro režisuota veiksmo drama, paremta kinų liaudies balade apie Mulan sulaukė nemažai dėmesio, kino mylėtojai nekantriai laukė premjeros. Tačiau, nerami situacija pasaulyje dėl covid-19 pandemijos pakoregavo visus planus. Filmo premjera buvo planuota kovo 9 dieną, tačiau dėl paskelbto visuotino karantino premjeros data buvo nuolat nukeliama. Galiausiai buvo nuspręsta, kad filmo premjera įvyks rugsėjo 4 dieną „Disney +“ platformoje. Tiesa, norintiems išvysti šį filmą teks pakloti papildomus 30 dolerių. Tai taip pat yra pirmas kartas, kai „Disney“ pasiūlė filmą „Disney +“ platformoje už pačią aukščiausią kainą, tačiau garantuoja aukščiausios kokybės vaido įrašų užsakomąją paslaugą, kuri ypatingai suklestėjo karantino laikotarpiu.

Naujojo „Mulan“ filmo premjerą galės išvysti tik tam tikrų šalių gyventojai, kitur premjeros bus saugomos kino teatrams. Be JAV, „Mulan“ bus galima įsigyti „Disney +“ vartotojams Kanadoje, Naujojoje Zelandijoje, Australijoje ir daugelyje Vakarų Europos šalių.

Šis priimtas sprendimas filmo premjerą paleisti per Disney+ platformą tapo tikru smūgiu kino teatrams, kurie tikėjosi, kad naujų filmų premjeros padės atsigauti po karantino ir susigrąžinti lankytojus.

Be jokios abejonės ši situacija atnešė didelį pelną ir išaugusį vartotojų skaičių „Disney“ kompanijai. „Disney +“ platforma gyvuoja dar tik devynis mėnesius, tačiau jos vartotojų skaičius auga labai parčiai. Vien per pavasarį platformoje padaugėjo 24 mln abonentų, o platformos paslaugomis išvis naudojosi 57,5 ​​mln. mokamų abonentų. Šis skaičius jau išaugo iki 60,5 milijono rugpjūčio pradžioje, paskelbė generalinis „Disney“ direktorius Bobas Chapekas. „Disney“ atskleidė, kad tikisi iki 2024 metų pasiekti 90 mln. vartotojų, tačiau žiūrint į dabartinius skaičius galima nmatyti, kad šis tikslas gali būti pasiektas žymiai greičiau.

Tokios platformos kaip „Disney +“ tapo tikru išsigelbėjimu tėvams turintiems mažų vaikų ir kitiems žmonėms, kurios kamavo karantino nuobodulys. „Disney +“ orientuojasi šeimai draugišką turinį, todėl čia norintys gali žiūrėti ir animacinius filmukus skirtus mažiesiems, ir tokius fantastinius filmus kaip „Žvaigždžių karai“ ar „Keršytojai“.

Panašu, kad „Disney“ kompanijai karantino lakotarpis buvo ypač sėkmingas ir paskatino naujovėms, kompanija žada 2021 metais pristatyti naują paslaugą savo vartotojams ir yra užsibrėžusi pritraukti kuo daugiau vartotojų.

Taip pat skaitykite: Kino studija „Pixar“ turi slaptą tobulų filmų kūrimo formulę

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: