Ernestas Jakubonis / Egidijaus Babelio nuotr.

Italijos transporto gamintojas „Iveco“ pristatė pirmąją sparčiąją remonto ir aptarnavimo paslaugų programą „Topcare“. Aukščiausios kokybės paslaugų sistema, kuri remiasi „Iveco“ ryšio technologija, padeda klientams, kai šiems prireikia nenumatytos ypatingos pagalbos. Ji leidžia gerokai sutrumpinti transporto priemonės prastovą ir pasirūpinti vairuotoju, jeigu problemai išspręsti prireikia papildomo laiko. Ši paslauga – unikali krovinių gabenimo rinkoje.

Programos įgyvendinimą vykdant „Iveco“ sunkvežimių vairuotojų darbo sąlygas gerinančią kampaniją užtikrina pažangi įmonės ryšio technologija. Ji aktyvuota 2019 metais, kai visuomenei buvo pristatytas naujoviškas „Iveco S-Way“ sunkvežimis.

„Pateikdama „Topcare“ programą, bendrovė „Iveco“ dar kartą įrodė, kad yra naujovių iniciatorė, siūlanti klientams platų paslaugų portfelį. Atsižvelgdami į vairuotojų poreikius, pasinaudojome plačiomis skaitmeninėmis ryšio technologijų galimybėmis ir sukūrėme aukščiausios kokybės palaikymo paslaugų programą, kad mūsų vairuotojai ir transporto parkų savininkai mėgautųsi ramybe, kai jų sunkvežimis važiuoja kelyje.

Iveco S-Way (Gamintojo nuotr.)

Norime, kad mūsų klientai jaustųsi saugūs su „Iveco“ kiekvienoje situacijoje, todėl sukūrėme „viskas įskaičiuota“ paslaugą. Pažangios sistemos leidžia užtikrinti greitą ir lanksčią reakciją. Jos maksimaliai padidina transporto priemonės veiklos laiką ir verslo našumą, taip pat pasirūpina vairuotoju net ir nenumatytomis aplinkybėmis“, – sako Ernestas Jakubonis, „Iveco“ atstovybės pardavimo ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.

Pasirūpins kilus netikėtoms problemoms

Platus „Iveco“ tinklas, apimantis daugiau nei 1 800 remonto dirbtuvių visoje Europoje, gali padėti klientams 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę. Dėl tokios geografinės ir laiko aprėpties bet kuriam vairuotojui pasiekiama specialistų pagalba: kad ir kokia nenumatyta problema kiltų, sunkvežimis greičiau sugrįš į kelią. Tokios galimybės padidina transporto parko savininko verslo našumą.

Shutterstock nuotr.

Sunkvežimiui netikėtai sugedus ir vairuotojui prireikus apsilankyti dirbtuvėse, „Iveco“ valdymo centre, kuriame nuolat stebimos visos prie telemetrijos sistemos prijungtos transporto priemonės, iškart gaunamas įspėjimas. Tokio sunkvežimio problemai šalinti visada suteikiama pirmenybė.

Automatiškai aktyvuojamas skubus reikalingų detalių tiekimo procesas, o kvalifikuoti diagnostikos ekspertai pradeda savo darbą, kad sumažintų prastovos laiką. Tuo metu sunkvežimio savininkas nuolat gauna atnaujintą informaciją apie remonto būseną.

Iveco S-Way kabina (Gamintojo nuotr.)

Jei remontas užtrunka ilgiau, nei tikėtasi, o vairuotojas yra toli nuo namų, „Iveco Topcare“ teikia įvairias svetingumo paslaugas, įskaitant maitinimą, apgyvendinimą viešbutyje, pervežimą ir, prireikus, automobilių stovėjimo aikštelę, kad būtų užtikrintas tinkamas komfortas laukiant transporto priemonės remonto pabaigos. Kilus neskubioms sveikatos problemoms, visuomet teikiama medicininė pagalba.

„Iveco Topcare“ programa gali būti įtraukta į standartinę gamintojo techninės priežiūros ir remonto sutartį (2XL ir 3XL), skirtą „Iveco S-Way“ tolimojo nuotolio transporto priemonėms, naudojančioms telemetrijos sistemą.

Shutterstock nuotr.

Stiprindama savo įsipareigojimus vairuotojų bendruomenei, įmonė „Iveco“ per pastaruosius trejus metus pristatė įvairių kasdienį gyvenimą pagerinančių produktų ir paslaugų. Didelis dėmesys teikiamas tiek saugumo, tiek komforto bei ryšio paslaugų sritims.

Gali būti naudingas krovinių gabenimas

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: