© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Išmanųjį telefoną pavertusi mikrofonu, Lietuvos įmonė “Simple to Act” džiaugiasi išsprendusi konferencijų organizatorius kamavusią problemą, tačiau įmonė teigia, kad Lietuvos rinka skirta bandymams, čia didelės plėtros nesitikima, todėl labiausiai įmonę domina užsienio rinkos.

Tiesioginių konkurentų “Simple to Act” beveik neturi, pirmadienį rašo “Verslo žinios”, o vienintelė, kurianti panašų produktą, – Arizonoje, JAV, įsikūrusi pradedančioji įmonė, todėl viena “Simple to Act” įkūrėjų Simona Andrijauskaitė tiki, kad lietuvių bendrovė turi daugiau pranašumų, nes yra ne tik subūrusi gebančių garsą programuoti specialistų, bet ir jau dirba su savo atrastomis technologijomis.

Kol kas “Simple to Act” susitelkusi į plėtrą Europoje ir bandys užmegzti ryšius su daugiausia renginių organizuojančiomis įmonėmis, vėliau tikimasi plėtros JAV ir Azijoje. Beje, pastaroji jau dabar be jokios reklamos kampanijos aktyviai siunčiasi ir naudoja lietuvių sukurtos programėlės bandomąją versiją. Mikrofono funkciją sukurtoje programėlėje “Simple to Act” žada palikti nemokamą, pajamų turėtų atnešti papildomos programėlės funkcijos.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: