Koncernui “MGBaltic” priklausanti didžiausia Baltijos šalyse drabužių prekybos bendrovė “Apranga” penktadienį Rygoje atidaro parduotuvę “Weekend MaxMara”. Tai pirmoji šio prekės ženklo parduotuvė Baltijos šalyse.
“Apranga” pranešė, kad parduotuvė veiks prekybos centre “Spice”. Investicijų į ją ir parduotuvės ploto bendrovė nepranešė, o su “Aprangos” vadovu Rimantu Pervenecku BNS kol kas nepavyko susisiekti.
“Prabangos segmente jau ne pirmi metai pastebime teigiamas tendencijas – tai vienas labiausiai augančių mūsų segmentų praėjusiais metais. Tad čia matome ir daugiau perspektyvų bei plėtros galimybių”, – pranešime spaudai sakė R.Perveneckas.
Anot jo, tiek “Weekend MaxMara”, kuris priklauso Italijos “MaxMara grupei”, tiek “Armani Jeans”, kuris priklauso “Giorgio Armani” grupei, yra komerciškai patrauklūs prekės ženklai ir parduotuvių formatai. Tai, pasak R.Pervenecko, yra postūmis ir prekybos centrams pritraukti įvairesnį vartotoją.
“Weekend MaxMara” parduotuvė balandžio viduryje bus atidaryta Vilniuje, prekybos centre “Europa”. Be to, netrukus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje “Apranga” atidarys “Armani Jeans” parduotuves.
“Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo152 parduotuvių tinklą: 94 – Lietuvoje, 43 – Latvijoje, 15 – Estijoje.
Šių metų “Aprangos” strategija lieka nuosekli – įmonė plėtos prestižo, prabangos prekės ženklus. “Aprangos” grupė šiemet planuoja didžiausias investicijas per pastaruosius kelerius metus – iki 25 mln. litų, kurios bus skirtos naujoms parduotuvėms arba turimų atnaujinimui.
2013 metų gruodžio 31 dieną “MG Baltic Investment” valdė kontrolinį 53,7 proc. “Aprangos” akcijų paketą, su koncernu “MG Baltic” susijusi “Minvista” – 10 proc. Estijos “Swedbank” klientai kontroliavo 12,3 proc. “Aprangos” akcijų.
“Aprangos” akcijos kotiruojamos “Nasdaq Omx” Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.