© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2012-ųjų laikotarpiu, padidėjo 2,6 proc., o labiausiai augo reklamos apimtys radijuje, kine ir internete, skelbia tyrimų bendrovė “TNS LT”.

Lyderiais toliau liko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės, skelbia tyrimų bendrovė “TNS LT”.

“Didžiausiai augimą rodanti produktų grupė – greitieji kreditai, kuri per devynis šių metų mėnesius augo 97 proc. Taip pat augo loterijų ir vaistinių grupių išlaidos reklamai – atitinkamai 57 ir 54 procentais. Tuo metu reklamos išlaidos mobiliojo ryšio operatorių, mobiliojo ryšio telefonų ir alaus produktų grupėse mažėjo” , – pranešime spaudai sakė “TNS LT” Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Didžiausi reklamuotojai šiemet buvo “Tele2”, “Studio Moderna” bei “Maxima LT”. Toliau rikiavosi “Procter& Gamble”, “Henkel”, “Omnitel”, “Bitė”, “Palink”, “4Finance” ir “Unilever”.

Šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais televizijos reklamos augimas siekė 3,2 proc., per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 969 tūkst. reklaminių klipų. Televizijos reklamos apimčių augimui įtakos turėjo kanalų “RTR Planeta” ir “REN TV”, kurie pradėti matuoti nuo šių 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, televizijos reklamos laikas šiemet smuktelėjo 0,6 procento.

Spaudos reklamos apimtys šiemet sumažėjo 8,4 procento. Laikraščiuose reklamos ploto krito 10,3 proc., žurnaluose – 4,4 proc., juose iš viso buvo išspausdinta atitinkamai 9,514 mln. ir 4,737 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijuje reklamos laikas šiemet išaugo 40,2 proc., buvo ištransliuota 4,954 mln. sekundžių reklamos. Didesnį augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti “ZIP FM” radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be “ZIP FM”, radijo reklamos laikas išaugo 25,7 procento.

Internete reklamos šiemet padaugėjo 16,6 proc., užfiksuota 3,279 mln. reklamos vienetų. Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas šiemet sumenko 19,6 proc., lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2,625 mln., arba 12,5 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

28,8 proc. šiemet smuko reklamos apimtys ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, kur buvo užklijuota 29 tūkst. reklaminių lipdukų. Taip pat 16,4 proc. sumažėjo vidaus televizijos reklamos kiekis.

Vieną didžiausių augimo tempą išlaikė kino reklama, kuri augo 25,4 proc., buvo parodyta 202 tūkst. reklaminių klipų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: