Pexels.com archyvo nuotr.

Koronaviruso pandemija internetine prekyba užsiimantiems verslininkams tapo nemenku išbandymu. Augantis užsikrėtimų COVID-19 skaičius atbaido žmones lankytis fizinėse parduotuvėse, todėl prekybininkai ieško naujų sprendimų, kaip palaikyti ryšius su klientais ir greitai bei efektyviai perduoti jiems informaciją apie savo veiklą. Išeitis – elektroninio pašto rinkodara (angl. email marketing). Siųsdami laiškus ar naujienlaiškius, vos per kelias sekundes klientams apie savo įmonę galėsite pranešti viską, kas svarbiausia. Tačiau kaip tinkamai parengti laiškus, kad vartotojai juos atsidarytų ir norėtų daugiau sužinoti apie jūsų verslą? Patarimais dalinasi vivasend.lt, jau keletą metų sėkmingai vystančios naujienlaiškių siuntimo platformą, direktorius Nerijus Dulinskas.

1. Sukurkite CTA (angl. call-to-action) mygtukus

Norėdami, kad vartotojai atsidarytų jūsų laiškus ir juos dominančias prekes bei paslaugas įsigytų būtent iš jūsų, į savo laiško turinį įterpkite CTA – mygtukus, raginančius atlikti jūsų norimą veiksmą (įsigyti prekę, užsisakyti naujienlaiškį ir pan.). Vivasend.lt direktoriaus N. Dulinsko nuomone, CTA yra viena efektyviausių priemonių siekiant pirkėjus sudominti savo produkcija. Pasak eksperto, laiškai, į kuriuos integruosite bent vieną CTA, paspaudimų rodiklius (angl. click-through-rate) gali padidinti daugiau nei 370 procentų. Tam, kad šie mygtukai būtų efektyvūs ir atkreiptų vartotojų dėmesį, juos sukurkite taip, kad likęs laiško tekstas jų neužgožtų. To išvengsite, jei padidinsite mygtukų šriftą, parinksite tinkamą formą, dydį, spalvą bei vietą. Tai skaitytojams padės greičiau juos pastebėti.

2. Parenkite kokybišką svetainę

Siekiant geresnių pardavimų rodiklių būtina sukurti patrauklią įmonės interneto svetainę ir į kiekvieną siunčiamą laišką įterpti į jūsų tinklalapį vedančią nuorodą. Tokiu būdu jūs ne tik padėsite pirkėjams lengviau pasiekti jūsų svetainę, bet ir priminsite jiems apie save. Kurdami svetainę įsitikinkite, kad ji nestringa, turinys kokybiškas ir informatyvus, struktūra aiškis ir suprantama. Pasistenkite sukurti malonią patirtį – taip vartotojai į jūsų e. parduotuvę norės sugrįžti dar kartą.

3. Įterpkite esamų klientų atsiliepimus

Jei norite plėsti pirkėjų ratą, puikus būdas tai pasiekti – pasidalinti esamų klientų atsiliepimais apie jūsų siūlomas paslaugas ar parduodamas prekes. Tai galite daryti ne tik savo internetinėje svetainėje, bet ir siųsdami laiškus vartotojams. Potencialiam pirkėjui, ieškančiam geriausio sprendimo, teigiami jau turimų klientų komentarai bus tarsi kokybės garantas, kad pasirinkęs būtent jūsų įmonę jis neliks nuviltas ir gaus tai, ko ieško.

4. Automatiniu laišku informuokite apie atliktą pirkimą

Palaikyti ryšius su klientais gali padėti ir daug laiko bei pastangų nereikalaujantys automatizuoti laiškai, informuojantys apie įvykdytą pirkimą. Nors dauguma vartotojų šiuos laiškus laiko nereikšmingais ir neįdomiais, jie gali išties pasitarnauti norint pelnyti pirkėjų lojalumą. Todėl kaskart klientui apsipirkus jūsų elektroninėje parduotuvėje, apie tai jam praneškite išsiųsdami tai patvirtinantį automatinį laišką. Patikėkite, tai klientams leis dar labiau pasitikėti jumis.

5. Pirkėjų dėmesį patraukite įterpdami vaizdo įrašą

Efektyvi priemonė, taip pat galinti padėti puoselėti artimesnius santykius su klientais – naujienlaiškių siuntimas. Galima įvardyti ne vieną gudrybę, kaip naujienlaiškius padaryti patrauklesniais vartotojams, tačiau tikrai neprašausite, jei į naujienlaiškio turinį įterpsite vaizdo įrašą, kuriame pirkėjams unikaliai pristatote savo siūlomą produkciją. Ne paslaptis, kad šiais laikais nemažai vartotojų taupydami laiką el. paštą tikrina savo telefone. Todėl, jei planuojate į naujienlaiškį įtraukti vaizdo įrašą, pritaikykite jį mobiliesiems įrenginiams, tačiau kartu šiuo įrašu nepadidinkite jų apkrovimo. Jei viską atliksite tinkamai, galėsite būti tikri, kad pirkėjai neištrins jūsų naujienlaiškio ir taip padės pasiekti geresnių laiškų atidarymo rodiklių.

6. Informaciją apie savo verslą pateikite unikaliai

Paskutinis, tačiau nemažiau svarbus dalykas, kuriam reikia skirti pakankamai dėmesio – kaip pateikti laiške ar naujienlaiškyje esančią informaciją, kad skaitytojams ji būtų įdomi ir suprantama. „Siųsdami klientams laiškus pirmiausia pagalvokite, kokią svarbią žinią šia informacija jiems norite pranešti: informuoti apie naujus pasiūlymus, išpardavimus, įspėti apie akcijas ir pan. Tuomet pasirūpinkite, kad laiško turinys būtų ne tik informatyvus, bet ir patrauklus vizualiai. Svarbiausius faktus apie savo verslą pristatykite pasitelkdami įvairius efektus ar naudodami infografikus – grafiškai apipavidalintus, spalvingus paveiksliukus. Žmonės sukurti taip, jog daug geriau atsimena informaciją, kurią matė, nei tą, kurią girdėjo ar perskaitė. Tad būkite kūrybingi – taip lengviau parduosite savo produkciją, o vartotojai mieliau skaitys jūsų laiškus ir norės su jumis bendradarbiauti“, – teigia vivasend.lt vadovas N. Dulinskas.

Taigi, jei norite, kad klientai perskaitytų jūsų siunčiamus laiškus, pasinaudokite šiais patarimais. Juos pritaikius jūsų el. laiškai taps vienu laukiamiausiu vartotojų turiniu, o jums padės puoselėti ryšius su klientais ir pasiekti didesnių pardavimų rodiklių.

Užsakymo Nr. KMC210022

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: