Tarptautinio Kauno kino festivalio TV, spaudos bei lauko reklamos kūrybiniai sprendimai buvo įvertinti lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas”.

Festivalio reklamą sukūrė kūrybingi festivalio partneriai – reklamos agentūros „Not Perfect”, „Dansu”, „Kino komanda” bei reklamos kūrėjas Antonio Bechtle.

Festivalio TV klipas gavo sidabro apdovanojimą kategorijoje „Paslaugų reklama televizijoje ir kine”.

Reklama spaudoje taip pat buvo įvertinta sidabru, o išorės reklama – bronzos apdovanojimu.

Reklamos festivalyje dalyvavo 22 reklamos kūrėjai (įmonės ir organizacijos), kurie konkursui pateikė nuo 2009 m. gegužės iki 2010 m. gegužės sukurtus reklamos projektus.

„Kauno kino festivalio reklama jau nuo pernai metų rudens pelnytai skina įvertinimus tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. Visuose savo darbuose siekiame pačių geriausių rezultatų. Mums pasisekė susitikti su panašias vertybes puoselėjančiais reklamos kūrėjais, kuriuos festivalis įkvėpė sukurti itin profesionalius darbus. Džiaugiamės galimybe bendradarbiauti ir sveikiname!” – sakė Tarptautinio Kauno kino festivalio direktorė Ilona Jurkonytė.

Vaizdo klipas, reklamuojantis Tarptautinį Kauno kino festivalį, jau buvo įvertintas tarptautinių reklamos profesionalų. Jis buvo atrinktas į kultinio Didžiojoje Britanijoje leidžiamo ir visame pasaulyje reklamos profesionalų skaitomo žurnalą „Shots”. Lietuvių sukurtas klipas buvo pateiktas kaip pavyzdinis kūrybinis darbas.
Pasak žurnalo „Shots” redaktoriaus Danny Edwardso, tai – pirmasis taip aukštai įvertinas lietuviškas vaizdo klipas: „Iki šiol lietuviškiems vaizdo klipams pritrūkdavo kūrybiškumo įveikti gana griežtą „Shots” atranką, nors Lietuva nėra vienintelė šalis, kuriai taip nesisekė. Tačiau Tarptautinio Kauno kino festivalio reklaminis klipas išsiskyrė iš visų atsiųstų Rytų Europos regiono reklamos darbų,” – sakė jis.

Tarptautinio Kauno kino festivalio informacija

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: