Pasak TIC direktoriaus S. Sidaravičiaus, gegužės mėnuo buvo ypatingas ir dėl dar dviejų naujovių: nuo gegužės startavo reguliarios ekskursijos pėsčiomis po Kauno senamiestį bei pradėtos vesti ekskursijos anglų kalba du kartus per savaitę – ketvirtadieniais ir šeštadieniais, dalyvaujant bent 1 asmeniui. Šios ekskursijos naudingos į Kauną atvykusiems turistams, ypač tiems, kurie Kaune praleidžia vos dieną ar dvi. Pusantros valandos trukmės ekskursijose dalyviams aprodoma ir pristatoma apie 15 objektų Kauno senamiestyje.
„Atvykstančių turistų į miestą vis daugėja, o tai rodo, kad Kaunas turi ką parodyti ir yra patrauktus turistams. Džiaugiuosi, kad Kauno miesto savivaldybei su Kauno turizmo informacijos centru pavyko įgyvendinti keletą projektų, kurie sulaukė tiek užsienio svečių, tiek mūsų turistų dėmesio”, – konferencijos metu teigė Kauno miesto vicemeras Stanislovas Buškevičius.
Šią vasarą verslininkų ir Kauno savivaldybės iniciatyva Kaune startavo panoraminis autobusas, skirtas reguliarioms ekskursijoms. Panoraminio autobuso idėja iš esmės pasiteisino, apie 40 proc. keleivių buvo užsienio turistai. Šiuo autobusu bus galima važiuoti iki lapkričio mėnesio, o ateinančiais metais ketinama dar labiau praplėsti audiogidų užsienio kalbų, kuriomis keleiviai gali klausytis įrašų, skaičių.
Vasaros pradžioje Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras taip pat pristatė naują paslaugą miestiečiams ir miesto svečiams – elektroninę parduotuvę. Svetainėje www.kaunastic.lt vartotojai greitai, patogiai ir saugiai gali įsigyti įvairių prekių ir paslaugų. Populiariausia šios vasaros preke tapo bilietai plaukimui į Rumšiškės bei Kruonį.
Naujai atidarytoje elektroninėje parduotuvėje taip pat siūlomos reguliarios ekskursijos Kaune ir Lietuvoje, ekskursijos grupėms bei kolektyvams, dovanų kuponai į Birštono sanatorijas „Tulpė” ir „Versmė”, įvairūs suvenyrai bei verslo dovanos. Ateinančiais metais šioje elektroninėje parduotuvėje ketinama įdiegti galimybę atsiskaityti ne tik banko pavedimu, tačiau ir kreditinėmis kortelėmis, kas ypač aktualu užsienio turistams.
Kaip ir kiekvieną turizmo sezoną Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras turistus pasitiko su naujais miestą pristatančiais ir reprezentuojančiais leidiniais bei žemėlapiais. Bendras šių nemokamai platinamų leidinių tiražas siekė 100 tūkst. Vasaros pabaigoje visuomenei pristatyta naujiena – virtualus turas po Kauno architektūrinius objektus. Šio virtualaus turo pagalba vartotojai turi galimybę susipažinti su Kauno miesto įžymybėmis internete. Per pirmąsias dvi dienas, kuomet šis virtualus turas patalpintas Kauno turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro svetainėje, jį peržiūrėjo daugiau kaip 3 tūkst. vartotojų. Projektas, kurio metu buvo parengtas šis virtualus turas, buvo finansuojamas Kultūros rėmimo fondo lėšomis.
Siekiant pritraukti daugiau turistų iš tikslinių rinkų šiais metais surengti informaciniai turai žiniasklaidos atstovams iš Tamperės (Suomija) bei Bristolio (Jungtinė Karalystė), iš kur vykdomi tiesioginiai aviakompanijos „Ryanair” skrydžiai į Kauną. Šių turų metu žiniasklaidos atstovams pristatytas Kauno miestas bei jo turizmo potencialas. Šiuo metu bendradarbiaujant su žiniasklaidos atstovais rengiamas straipsnis žurnalui „Blue Wings”, kuris platinamas aviakompanijos „Finnair” lėktuvuose. Straipsnyje bus pristatomi Kaune vyksiantys renginiai bei kiti specialūs pasiūlymai, skirti pritraukti daugiau turistų iš užsienio kalėdiniu laikotarpiu.