Lietuvos vyriausybė nesutinka su naujos vilniaus bazės augimo – 500.000 naujų keleivių ir 500 darbų pasiūlymu.
Ryanair, vienintelis ypač pigus Europos vežėjas (ULCC), šiandien (balandžio 23 d.) pranešė, kad sumažins veiklą savo Kauno bazėje 25% nuo 2013 lapkričio 1 d. po to, kai Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija atsisakė reaguoti į Ryanair pasiūlymus dėl Kauno ir naujos Vilniaus bazės augimo.
Ryanair pasiūlė pervežti papildomai 500.000 keleivių per metus per Kauno ir Vilniaus oro uostus, kas būtų parėmę 500* vietinių darbo vietų ir įnešę iki €50mln į Lietuvos ekonomiką. Gaila, vis dėlto Lietuvos vyriausybė atsisakė įsitraukti į diskusijas, ir Ryanair nebeliko jokio kito pasirinkimo tik sumažinti savo veiklą Kauno bazėje 25%.
Robin Kiely iš Ryanair pasakė:
“Tai yra liūdna diena Lietuvos turizmui ir aviacijai. Ryanair atidarė savo Kauno bazę 2010 metais su vyriausybės matoma pilnu entuziazmo parama, bet, deja, jų susidomėjimas su abiejų Kauno ir Vilniaus plėtra dingo.
Ryanair pasiūlė susisiekimo ministerijai tolimesnį augimą Kaune ir naujoje bazėje Vilniuje, kas būtų pervežę papildomai 500.000 keleivių ir parėmę 500* vietinių darbo vietų, kol tuo tarpu būtų įnešę iki €50mln į vietinę ekonomiką. Deja, mes apgailestaujame, kad ministerija bendradarbiaus su Ryanair ir mums nebeliko jokio kito pasirinkimo kaip tik sumažinti mūsų Kauno veiklą 25% šią žiemą.
Kadangi turizmo vystimas yra toks svarbus, kaip ekonomikos augimo varomoji jėga per visą Europą, į Ryanair plūsta pasiūlymai iš kitų ES oro uostų, ir mes dabar perkelsime šitą transportą į kitas žemesnių kainų vietoves su labiau patikimais partneriais negu Kaunas ir Vilnius.”
* ACI tyrimai patvirtina, kad iki 1.000 vietos darbai yra išlaikomi tarptautiniuose oro uostuose dėl kiekvieno 1mln keleivių