Domus Lumina kolektyvas / Organizatorių archyvo nuotr.

Norint išlikti rinkos lyderiu reikia nuolat atsinaujinti ir priimti netikėtus, netradicinius sprendimus, inovatyviai spręsti kylančius iššūkius, ir svarbiausia, pasiūlyti klientui ne tik platų asortimentą, bet ir dėmesį, lankstumą bei kokybės garantiją. Būtent taip dirba įmonės „Domus Lumina“ langų uždangų specialistai. Jau dešimtmetį šioje srityje besisukantys profesionalai kaskart stebina naujais roletų dizainais ar atsinaujinusia žaliuzių pasiūla, technologijų naujovėmis, tvarumo, ekologijos principais ir socialiniais projektais. Kyla klausimas, iš kur jie semiamasi tiek įkvėpimo?

Idėjos gimsta ieškant ir bendraujant

Kaip teigia įmonės „Domus Luminavadovas Mantas Jančauskas, nuolatinis bendradarbiavimas su žymiais lietuvių dizaineriais bei menininkais, padeda pasiūlyti netradicinius, originalius sprendimus klientų langams. Grafikė Jūratė Rekevičiūtė į asortimentą įnešė gyvybingumo bei pozityvumo: kartu su autore sukurta roletinių raštų kolekciją „YES“ yra skirta ieškantiems unikalumo ir autentiškumo. Tuo tarpu su mados dizainere Agne Kuzmickaite sukurta kolekcija orientuota į modernų ir charakteringą produktą – taip atsirado autorinė dizainerės raštų audiniams linija. Šie pavyzdžiai atskleidžia, kaip dviejų skirtingų sričių specialistai bendradarbiaudami gali sukurti unikalų rezultatą, papuošiantį namų interjerą. Kartu su inovatyviomis, saugiomis gamtai ir aplinkai technologijomis, galutinis produktas – roletai paverčia namų erdves unikaliomis, atskleidžiančiomis namų gyventojų asmenybes, džiuginančiomis akį kiekvieną dieną.

Tačiau naujos idėjos gimsta ne tik bendraujant su menininkais. Tam, kad roletai ar kitos langų uždangos būtų madingi, įmonė nuolat seka ir tarptautinių, pripažintų interjero ekspertų, kaip instituto Pantone naujienas, stengiasi apie tai pirma pranešti klientams ir pritaikyti sezonui būdingą spalvinę gamą savo gaminiuose. Įmonė „Domus Lumina“ nenustoja augti: jų ekspertai nuolat stebi tiek Lietuvos, tiek pasaulines rinkos tendencijas, daug inovatyvių idėjų parsivežama ir iš tarptautinių parodų.

Parodos – tiek žinių plėtrai, tiek ir idėjoms

Dalyvaudami parodose „Domus Lumina“ specialistai ne tik praplečia jau turimas žinias, bet ir seka naujausias rinkos tendencijas (pavyzdžiui, kokios žaliuzės ar užuolaidos yra šiuo metu pačios populiariausios), domisi technologinėmis bei dizaino naujienomis. Šiemet langų uždengimų įmonė dalyvavo net 45 – tą kartą rengiamoje namų tekstilės parodoje „Heimtextil“, kuri vyko Frankfurte. Tai vieta, kurioje produkcijos kokybei yra keliami ypatingi reikalavimai, todėl kiekvienas randa sprendimą savo būstui, darbo aplinkai ar tiesiog pasisemia idėjų. Tiesa, tai – ne vienintelė paroda, kurioje šiemet apsilankė „Domus Lumina“ atstovai.

Kelis metus iš eilės įmonė dalyvauja šiuose renginiuose: „Intirio“ (Belgijoje), „Budma” (Lenkijoje), „Maja“ (Latvijoje), „Habitare“ (Suomijoje). Užsienio parodose, kaip teigia įmonės atstovai, ne tik pristatoma kompanijos produkcija (roletai, žaliuzės, širmos, automatika ir kt.), bet ir stengiamasi sužinoti kuo daugiau naujovių, inovacijų, idėjų ir visa tai vėliau pritaikyti Lietuvos rinkoje. Iš Lietuvoje vykstančių parodų M. Jančauskas išskiria: „Super namai“, „Namų pasaulis“, „Resta“ bei kitus panašaus pobūdžio statybų ir interjero renginius, kuriuose susipažįstama su vietinėje ar regioninėje rinkoje (pvz., Baltijos šalyse) populiaria produkcija ir eksterjero bei interjero sprendimais.

Ekologija dažnai padiktuoja asortimentą

Šiandien akcentuojami tvarios kūrybos ir gamybos principai nėra svetimi ir „Domus Lumina“. Audiniai langų uždengimams yra sertifikuoti įvairiais sertifikatais – galima rasti nedegių, akustinių, antibakterinių; sertifikuotų ekologiškų bei saugių aplinkai audinių, kai kurie iš jų yra ne tik padengiami apsauginiu sluoksniu, kad ilgiau išliktų švarūs ir ryškūs, bet ir pati audinio tekstūra yra praturtinama savybėmis, kurios laikui bėgant bei vartojant produktą, nenusidėvi. Komponentai yra pasirenkami ypač atsakingai: renkamasi aplinkai saugios, tačiau itin patvarios, lietos detalės, kurios tarnauja ilgus metus; bendradarbiaujama tik su pačiais stipriausiais Europos gamintojais ir tiekėjais. Gamybos procese naudojamos pažangiausios technologijos bei įrengimai užtikrina kokybišką galutinį produktą. Ir nors tai su gamtosauga siejasi netiesiogiai, tačiau aktualus gamtos išsaugojimo ir vartotojiškumo mažinimo klausimas įmonėje yra sprendžiamas labai originaliai.

Gamybinės atliekos yra ne tik rūšiuojamos, tačiau kai kurios iš jų gauna „antrą gyvenimą“ – audinių atraižos dovanojamos darželiams ar mokykloms, kurios jas puikiai pritaiko įvairiems rankdarbiams. Tokiu būdu tausojama gamta, o atraižos nėra išmetamos į šiukšlyną. Ne vieną kartą įmonė vykdė arba prisidėjo prie panašių projektų. Kauno pedagogams ir vaikams gerai žinomas renginys „Pakviesk pavasarį į savo darželį“ skatino mažuosius Kauno darželių menininkus grupių puošybai naudoti ne popierių, o atraižas, kurios lieka, kai būna pagaminti roletai. Tokie projektai ne tik augina mažiausiųjų sąmoningumą apie gamtos saugojimo svarbą, bet ir leidžia išradingai panaudoti likusias audinių juostas.

Technologinis progresas sparčiai tobulina gamybos ir vadybos procesus, šiuolaikiški sprendimai ir pažanga, yra neatsiejama kasdienio įmonės darbo dalis. Todėl nuolatinis domėjimasis elektroninėje erdvėje, parodose, diskutuojant bei ieškant polėkio kasdieniuose pokalbiuose yra neišvengiami. Kaip pabrėžia M. Jančauskas: „rinkos pulsas geriausiai jaučiamas bendrų projektų ar parodų metu bendraujant su kolegomis, klientais ar partneriais – tai ir parodo, kokia kryptimi turi judėti įmonės veikla. Juk svarbiausia yra ne tik išpildyti klientų lūkesčius, bet ir juos pranokti“.

Užsakymo Nr. KMC160010

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: