© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Valstybės kontroliuojami „Lietuvos geležinkeliai“ bendradarbiaus su Kazachstano geležinkelių bendrovės „Kazachstan Temyr Žoly“ antrine įmone „KTZ Express“. Tai padės pritraukti daugiau įvairių krovinių iš Kazachstano į Lietuvą ir toliau.

Krovinių ekspedijavimo sutartį Kazachstano sostinėje Almatoje trečiadienį pasirašė „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Stasys Gudvalis ir „KTZ Express“ prezidentas Sanžaras Eljubajevas.

„Sutarėme, kad jau artimiausiu metu pradėsime bandomuosius kiniškų krovinių vežimus, o Lietuvos geležinkelių infrastruktūra bus išnaudota tokių krovinių paskirstymui į Skandinavijos ir Vakarų Europos šalis“, – pranešime spaudai sakė S.Gudvalis.

„KTZ Express“ ir Lietuvos VPA grupės bendrovės „V.Paulius & Associates Real Estate“ įkurta įmonė „Saule Logistics Solutions“ pernai birželį Klaipėdoje atidarė pirmą intermodalinį terminalą „Klaipėda West Gate“, kurio pajėgumas per metus siekia 100 tūkst. TEU. Pernai rudenį taip pat pradėtas statyti antras terminalas, kurio pajėgumas sieks 1 mln. TEU.

„Saule Logistics Solutions“ taip pat organizuoja konteinerinio traukinio „Saulės“ veiklą, dalyvauja plečiant „Khorgos-East Gate“ terminalą Kazachstane.

Astanoje pernai rugsėjį buvo atidaryta „Lietuvos geležinkelių“ atstovybė.

Geležinkeliais tarp Lietuvos ir Kazachstano pervežama apie 800 tūkst. tonų krovinių per metus. Daugiausia gabenama mineralinių, naftos bei maisto produktų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: