Oraganizatorių archyvo nuotr.

Nėra jokių abejonių, kad e-komercija ne vienam verslui padėjo reikšmingai padidinti pardavimus ir pasiekti gerokai didesnes aukštumas nei būtų buvę galima pasiekti apsiribojant tik fizine prekyba. Tačiau vis dar yra nemažai verslų, kurie į e-komercijos sprendimus žvelgia skeptiškai, todėl verta pateikti keletą svarbių priežasčių, kodėl e-komercija galėtų pasitarnauti jūsų verslui.

Greitesnis apsipirkimo procesas ir didesni pardavimai

E-komercijos dėka vartotojai apsipirkimui gali skirti mažiau laiko. Jie gali labai lengvai peržiūrėti daugybę skirtingų prekių ir greitai įsigyti tai, kas juos labiausiai domina. Tai ne tik suteikia pirkėjams didesnį patogumą, tačiau taip pat padidina ir verslo generuojamus pardavimus, nes pirkėjai kur kas maloniau apsiperka naudodamiesi internetu.

Juolab, kad el. parduotuvėse prekių pasiūla paprastai būna gerokai didesnė, todėl tai taip pat tiesiogiai prisideda prie didesnių pardavimų.

Patogesnis informacijos apie prekes pateikimas

Kuomet vartotojai nusprendžia apsipirkti naudodamiesi internetu, jiems labai svarbu apie dominančią prekę lengvai ir greitai surasti daug naudingos informacijos. Laimei, el. parduotuvėse tai padaryti yra labai nesudėtinga. Jei prie kiekvienos prekės yra pateiktas išsamus prekės aprašymas ir techninės charakteristikos, tuomet gali reikšmingai išaugti ir konversijos rodiklis bei kartu sumažėti ir atmetimo rodiklis.

Be to, didelę įtaką pardavimų skatinimui turi ir el. parduotuvėse pateikiamos prekių nuotraukos – kuo jų kokybė geresnė ir kuo jose siūloma prekė pristatoma patraukliau, tuo lengviau patraukti pirkėjų dėmesį ir paskatinti juos prekę įsigyti.

Mažesni komercinės veiklos vykdymo kaštai

Vienas iš didžiausių privalumų, kuris gelbsti el. prekybą vykdantiems verslams, yra mažesni komercinės veiklos vykdymo kaštai. Daugybė prekybinę veiklą fizinėje erdvėje vykdančių prekybininkų susiduria su dideliais kaštais, kurių galima lengvai išvengti arba juos reikšmingai sumažinti pradėjus vykdyti el. prekybą.

Tuo tarpu, jei fizinę prekybą visiškai pakeičia internetinė prekyba, eliminuojamos patalpų nuomos, fizinės reklamos, fizinio inventoriaus, didesnio darbuotojų skaičiaus ir fizinės įrangos aptarnavimo išlaidos.

Nedideli reklamos kaštai

Elektroninės parduotuvės turi galimybę sumažinti ir reklamai tenkančius kaštus. Skaitmeninės rinkodaros priemonių yra gerokai daugiau. Be to, jų investicinę grąžą apskaičiuoti taip pat yra paprasčiau, o tai reiškia, kad tampa lengviau suformuoti veiksmingą rinkodaros strategiją, sudarytą iš konkrečiam verslui geriausiai tinkančių reklamos sprendimų.

Internetinės rinkodaros priemonių pagalba galima lengvai nusitaikyti į savo konkrečią tikslinę auditoriją, kurią domina konkreti el. parduotuvės siūloma produkcija. Tai padidina pardavimus, žinomumą ir padeda lengviau suformuoti lojalių klientų ratą.

Didelis vartotojų pasiekiamumas

Fizinės parduotuvės savininkas paprastai geba pasiekti tik ribotą pirkėjų skaičių. Tuo tarpu e-komercija suteikia galimybę pasiekti gerokai didesnį vartotojų ratą, tokiu būdu padidinti savo pardavimus. Platus kurjerių paslaugas siūlančių bendrovių asortimentas taip pat užtikrina, kad el. parduotuvių klientai prekes galėtų gauti vos per kelias darbo dienas, neatsižvelgiant į tai, į kurią šalį prekės turėtų būti pristatytos.

Greitesnis atsakas į besikeičiančius klientų/rinkos poreikius

Pradėjus vykdyti internetinę prekybą pagreitėja atsakas į besikeičiančius klientų ir rinkos poreikius. Ir šiuo atveju visa tai liečia tiek klientų aptarnavimą, tiek ir logistinius bei prekių pasiūlos klausimus. Greitesni procesai padeda verslą vystyti sklandžiau ir efektyviau, kartu sistemingai plečiantis ir užimant vis didesnę rinkos dalį.

E-komercija suteikia daugiau apmokėjimo galimybių

Pirkėjai mėgsta didesnę pasirinkimo laisvę – ir ne tik tuomet, kai kalbama apie prekių asortimentą. Ne ką mažiau svarbu savo klientams pasiūlyti ir daugiau apmokėjimo galimybių. Atlikti tyrimai rodo, kad šiuolaikiniams vartotojams yra svarbu turėti galimybę pasirinkti būtent tokį apmokėjimo būdą, kuris jiems atrodo patogiausias.

Tai reiškia, kad jei jiems nėra pasiūloma atitinkama apmokėjimo galimybė, jie gali nuspręsti pasirinkti kitą el. parduotuvę. Todėl jei savo el. parduotuvėje pasiūlysite ne tik apmokėjimą tiesioginiu bankiniu pervedimu ar grynaisiais pinigais prekės pristatymo metu, galite padidinti ir pardavimų skaičių.

Užsakymo Nr. KMC210112

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: