Lietuvos naujų automobilių rinkos augimas sulėtėjo iki 24 proc.
(c) Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pradinius duomenis, 2011 m. spalį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 24% iki 1352 vnt.

2010 m. spalį šalyje buvo įregistruoti 1089 nauji automobiliai. Lygindami su praeitais metais stebime geroką augimo sulėtėjimą, kurį galima paaiškinti išaugusia palyginamąja baze – praeitų metų rudenį prasidėjo spartus rinkos augimas. Vis dėlto palyginę su 2007 m. matome, jog šių metų spalio rinka yra net 50% mažesnė.

Spalį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 25% iki 1180 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka augo lėčiau – 18% iki 172 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje tarp markių toliau pirmavo „Volkswagen“ (172 vnt.), tačiau prie lyderės visiškai priartėjo „Fiat“ (165 vnt.).

Trečioje vietoje liko „Peugeot“ (129 vnt.), o tarp prestižinių markių niekas neprilygo BMW (34 vnt.).

Spalį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Fiat 500“ (133 vnt.), „Peugeot 3008“ (73 vnt.) ir „Nissan Qashqai“ (71 vnt.).

Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Fiat Doblo“ (20 vnt.). Tiesa, reiktų pastebėti, kad didelė dalis „Fiat 500“ (131 iš 133) ir „Fiat Doblo“ (10 iš 20) buvo įregistruoti laikinai ir veikiausiai jau netrukus paliks mūsų šalį.

2011 m. sausio-spalio mėnesiais Lietuvoje iš viso įregistruoti 12629 nauji lengvieji automobiliai, t. y. 82% daugiau nei 2010 m. atitinkamu laikotarpiu (6930 vnt.), tačiau 40% mažiau nei per pirmuosius dešimt 2007 m. mėnesių.

2011 m. spalio mėnesį Lietuvos rinkoje debiutavo „Citroen DS4“, „Hyundai Genesis Coupe“, „Kia Rio“ ir „Land Rover Range Rover Evoque“.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: