© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Šeštadienį prasidėjusio Europos krepšinio čempionato rungtynes iki antradienio bent trumpam buvo įsijungę 1 mln. 257 tūkst. arba 45 proc. Lietuvos gyventojų. Rungtynės, kurios pritraukė daugiausiai žiūrovų, vyko tarp Lietuvos ir kaimyninės Latvijos rinktinių. Jas bent vienai minutei buvo įsijungę daugiau nei 24 proc. mūsų šalies gyventojų, o vidutinė rungtynių auditorija buvo net 14,2 proc. gyventojų. Tai parodė didžiausios rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT duomenys.

Mačas tarp Lietuvos ir Ukrainos taip pat sulaukė nemažo susidomėjimo – šių rungtynių vidutinė auditorija siekė 13 proc. Lietuvos gyventojų. Rungtynes, kuriose nežaidė Lietuvos komanda, stebėjo gerokai mažiau krepšinio aistruolių. Ispanijos ir Serbijos rungtynės bei Serbijos ir Vokietijos kovas stebėjo po daugiau nei 3 proc. gyventojų, o vėlyvą naktį vykusiais Lenkijos-Prancūzijos rungtynes žiūrėjo vos 1 proc. gyventojų.

„Vidutinė rungtynių, kuriose dalyvauja lietuvių rinktinė, auditorija siekia apie 335 tūkst. gyventojų. Manoma, kad antrojo etapo rungtynes, kuriose Lietuvos rinktinei teks susirungti su stipresnėmis komandomis, bus stebimos dar daugiau žmonių“, – sakė TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Rungtynes tarp Lietuvos ir Belgijos, transliuotas darbo dienos metu, stebėjo kiek mažiau žiūrovų nei savaitgalio susitikimus. Jas stebėjo vidutiniškai 8,6 proc. mūsų šalies gyventojų.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: